Johny Ember blogger film temasi


Johny Ember blogger film temasi
blogger sinema teması
blogger için film teması arayanlara biçilmiş kaftan denilebilecek bir film teması. Biraz üzerinde çalışılarak türkçe yapılabilir vaktim olursa kendim türkçeleştirmeye çalışacağım ve buradan tekrar yayınlarım. İyi bloglar.

İndir       /      Demo       

Yorum yazmayı unutmayın :)

Johny Ember blogger film temasi için “11 yorum” bulunmaktadır.

  1. Güzel ve kullanışlı bir tema.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel tema teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. neden yukarıya filmlerin siyahısı çıkmıyor? yardim et sitem http://azericefilm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Admin bu üst slayt alanına filmleri nasıl ekleyeceğiz

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim lütfen yardım et üst slayt alanına filmleri nasıl ekleyeceğiz orası boş duruyor ve kötü görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim lütfen yardım et üst slayt alanına filmleri nasıl ekleyeceğiz orası boş duruyor ve kötü görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim lütfen yardım et üst slayt alanına filmleri nasıl ekleyeceğiz orası boş duruyor ve kötü görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. Slaytta film resimlerinin aktif olması için en az 12 film resimlerle berabaer yüklemelisiniz

    YanıtlaSil
  9. Kardeşim yayın alanının arka tarafı hafif gri yazıların arka planını beyazlatıyor.Onu nasıl komple beyaz yapabilirim

    YanıtlaSil